2011. március 10., csütörtök

Utálom a gyalogosokat

Persze, csak akkor utálom őket, ha kocsiban ülök és elém keverednek. De miért is utálom őket? Azért mert semmi fegyelmezettség nincs bennük. Idióták! Semmi katonás mozgás, hanem az a slendrián, civil, szabados őgyelgés, fújjjj.
A zebrán áthaladáskor észrevettétek már, hogy a sebességük egyre csökken? Elfáradnak a disznók szegények! Az edzettségük nulla. Bezzeg amikor közelítenek a zebrához, akkor tudnak futni. Mintha kergetnék őket. Ott aztán belassulnak, majdhogynem megállnak, egyesek. A másik oldalon a padkára való fellépés már szinte kínszenvedés. Hát még nekünk, jó embereknek, mármint jóautósembereknek. Ááááá, kínszenvedés. Azt is észrevették, hogy nem a járdára merőlegesen haladnak át a zebrán? Persze az lenne a legrövidebb, de ilyenkor, valami megmagyarázhatatlan okból, inkább egy parabolát kanyarítanak. Érintik a zebrát, mert törvénytisztelők, de annyira nem, hogy végig ott haladjanak át (piros nyíl). Vannak, akik annyira nem törvénytisztelők, de egy kicsit igen. Ők csak megközelítik a zebrát (kék). A sárgák a szemtelenek. Ők lehet, hogy nem is azért mennek itt át, mert itt a zebra, hanem mert egyszerűen ők egyenesen haladnak a céljuk felé, a zebra meg véletlenül ott van.

2 megjegyzés:

  1. Ezt az egész 'átkelek gyalogosan az úton' dolgot sokkal inkább környezettudatossá kellene tenni, mondhatni 'Zöldebbé' !
    Törvényileg megtámogatva...

    Tegyük egyszerűen tilossá a gépjárművek bárminemű feltartását a gyalogos által! Ez a jelenlegi helyzet tarthatatlan, hatalmas környezet károsítással jár!
    Gondoljunk csak bele, mennyire nem állnak arányban a dolgok:
    Az egyik oldalon ugyebár a környezetszennyező gyalogos, jön, mit sem törődik vele, mekkora plusz CO kibocsátást és egyéb környezetszennyezést generál azzal, amikor megállásra kényszerít egy-egy autót az ő áthaladása végett. Meg kell állni, ott pöfögni amíg a gyalogos átér, utána elindulni. Mialatt a jármű haladhatna tovább a célja felé, hamarabb odaérne ha elsőbbsége lenne a gyalogosokkal szemben, előbb állítaná le motorját. Arról már nem is beszélve, hogy az elvesztett lendület visszaszerzése - gyorsítás - mennyivel több üzemanyag elégetésével jár. Tehát a gyalogos még közvetlen anyagi kárt is okoz, amikor feltart bennünket. Továbbá a fékezésnél a fékbetét kopásával keletkező fékpor, ugyanez a kuplungtárcsánál elinduláskor stb....ha ezek korai cseréje miatt mindehhez hozzáadjuk az új alkatrészek gyártásakor, járművünkig eljuttatásakor keletkező környezetszennyezést, elképesztő a végeredmény.
    Gondolkozzunk globális léptékben, nagyságrendileg mekkora káros anyag kibocsátás, környezetszennyezés ez, csak azért mert a gyalogos nem képes környezettudatosan közlekedni.
    Vegyen egy nagy levegőt, szusszanjon pár másodpercet és várja ki a forgalomban a megfelelő alkalmat. A nagyon forgalmas heyeken amúgy is lámpák irányítják a folyamatot..

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek kedves fishbed! Amennyiben liánokkal látnánk el a villanyoszlopokat, lámpaoszlopokat, a gyalogosoknak lehetőséget adnánk a föld feletti közlekedésre, ami még gyorsabb és egészségesebb is lenne. A jelszónk, KI A GYALOGOSOKKAL A VÁROSBÓL!

    VálaszTörlés